Přeskočit na navigaci

Strategie

THINline » Marketing » Strategie

Marketingová strategie

Vypracujeme Vám strategii komunikace a propagace odpovídající Vaším cílům.

Analýza cílů

Provedeme globální analýzu Vašich cílů s detailní analýzou zaměřenou na možnosti využití nových médií pro účelnou propagaci. Dále provedeme analýzu trhu, cílové skupiny a strategií aplikovaných konkurencí pro popis prostoru, ve kterém se pohybujete.

Návrh strategie

Na základě ananlýzy Vám navrhneme optimální strategii odpovídající Vaším cílům, která bude obsahovat:

  • Plán budování značky
  • Vymezení cílové skupiny a její potřeby
  • Specifikace konkurenčních výhod
  • Hlavní marketingové cíle
  • Rámcový plán kampaní

Rozpracování kampaní

Po odsouhlasení a přijetí navržené strategie vypracujeme konkrétní intenzivní a udržovací kampaně pro účelnou a efektivní propagaci a budování značky. Primárně se zaměřujeme na on-line propagaci, podpořenou off-line propagací.